Rusar iväg!

Känns som att bloggen inte prioriteras direkt jag jobbar nu helt enkelt! Barnen har de bra på förskolan Elias trivs skönt allt är då så mycket lättare❤️
De blir foton på vad vi gjort de senaste veckorna!
Lekt med kusiner!
Myst!

Sen har Filip börjat gilla att fota så här är ett urval av alla hans hundra bilder :-)

Vi har passat kusiner då de äntligen har fått flyttat in i sitt drömhus❤️

Vi har satt upp lite staket på baksidan så nu kan vi njuta lite mera :-)

Haft besök av min älskade kusin med familj å min goa fabbror med fru❤️

Vi har varit på Mangskog dagen!



Filip har sovit hos sin moster❤️

Jag å barna tog oss en promenad till Brokerud!

Njuter i massagestol på jobbet. 
Mina ❤️

Frukost mys!
Filip fotograf :-)


Mys och Eurovision med syster å Per❤️

Idag söndag fick jag äntligen till lite träning igen....är nästan två månader sen :-( tyvärr då min höft har krånglat kraftigt (gör än) men bättre (peppar peppar) hoppas jag kan gå imorgon utan att ha ont!


Ha en skön vecka!
Kram Gika❤️































Madelene
2016-05-17 @ 22:48:38

Massa fina bilder på Er! Kul å se ♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0