Vecka 12 isolerade!

Veckan började bra med Filip som äntligen fick leka med kompisar på fsk och jag å Elias tog oss en promenad med faster Annica i solen.
Känner mig som en packåsna när jag ska hämta Filip men allt går!
Matar fåglarna!

Resten av veckan blev inte som tänkt då Tomas startade tisdagen (min födelsedag) med spysjukan :-( stackare!
Vi blev isolerade å dagarna har gått sakta men vi har njutit i solen!
Vi har byggt en robot med plusplus!!
Nejdå jag ska inte smita :-)
Elias älskar att greja med plusplus jag är imponerad han har fixat allt detta själv❤️
Nöjd över bakningen :-)
På rymmen hos grannarna❤️
Familjen bus❤️
Igår fredag va de våffeldagen då blev de självklart våfflor!
Eftersom jag missa träningen i torsdags tog jag ett pass igår!
På kvällen blev de påskmar med min underbara familj❤️

Kram Gika❤️


























Mormor M
2016-03-28 @ 13:51:10

Tack för alla roliga vackra underbara kort du skickar en ren följetong kram kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0