Syster mys och bebis❤️

Ja äntligen är hon här söta "lilla" Alice❤️ min vän Emma och Christians dotter. Stort Grattis till er!! En mycket bra start på veckan! 

Vi har lekt med kusiner!
Myst i soffan!
Varit ute i solen!
Tränat med syster!


Vi har varit på öppna förskolan i Mangskog. 
Älskade Filip hade feber (dock bara en kväll) sen snuvig så han fick va hemma å vila under torsdagen! 
Fredagskväll spenderade jag hemma hos syster med mamma å henne, blev thaimat innan vi tog en tur ut på puben. 
Började kvällen med thaimat!

Lördagen spenderade på stan å shopping av kläder inför jobbstart! 
Köttbullesmörgås på Nordells.

Kvällen spenderades i soffan.

Under söndagen va de full fart!
Först gympa å sen 30-års kalas för min kusin Angelica!

Tack för mig!
Kram Gika




Madelene Eriksson
2016-03-05 @ 00:54:25
URL: http://styrkemadde.blogg.se/

Hjälp va stora barnen blivit! Så fina 😍

Svar: De växer så😍
FREDRIKA




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0