Förskola,Nya jobbet och Grilla!

Måndagen börja lungt med vanlig förskola å hemma fix!

På tisdagen va Elias hos farmor å farfar å Filip på förskolan! Jag ja drog på massage och lite lyx hos syster nån timme innan jag hämta mina killar ❤️

På onsdagen va vi på öppna fsk i Mangskog,kul med lek å bus!
På em lekte vi å myste innan vi åter igen åkte till farmor å farfar för att leka! Barnen fick vara där några timmar när jag va på nya jobbet å hälsa på och va på möte!

På torsdag hade vi med kompis William hem efter förskolan! 
De hade så kul ihop❤️

Elias vill oxå till fsk å leka❤️

På fredagen drog Elias till Furtan och jag och Filip åkte till BVC för 4-årskontroll!
När vi kom hem igen så städade vi på glasverandan så nu är de ok där!
Fredagsmaten blev hemmagjord Thai!
På lördag fm fick jag för mig att klippa bort Elias bebishår i nacken!

Sen blev de korvgrillning å lek i Brokerud då pappan i huset jobbar!
Sen blev de ett träningspass hemma! Har inte tränat på två veckor pga olika anledningar! Min kropp har krånglat å den bara värker (endometrios)!
Lördagkvällen blev mello och god mat!

Söndagen började med kos i soffan innan jag å Filip drog på gympa!
Efter gympan hade vi besök av Marie,Ellie och Theo en sväng!
Efter de gick vi ut och lekte en sväng innan mormor å Mostra kom en sväng!

Sen myste vi innan pappan kom hem från spelning!


Kram Gika❤️





























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0