Feber bebiskos loppis!!

Veckan började med att Filip fick feber! Var rätt pigg ändå sen feberfri på tisdag å sen hög feber onsdag igen å inte pigg alls!

På tisdag kos syster en sväng på em å vi njöt ute i solen,underbart väder!

På onsdagen va Tomas hemma hos grabbarna så jag åkte å kosa på lilla Alice en sväng underbart!

På kvällen tog jag å mamma en promenad så skönt att dw fortfarande är ljust ute vid 18 :-)

På torsdag blev de hemma kos och lek!


På fredag bakade vi vaniljbullar de blev mumsiga!

Sen blev de bak med play doh deg :-)

Avslutade kvällen med ett glas rött när lugnet lagt sig!


På lördag var jag med och sålde kläder på en barnloppis i Edane skönt å bli av med lite saker!
Väl hemma blev de fix av påskris :-)
Grabbarna gillade mitt inköp av Pippi kläder iaf!!


På söndagen blev de slapp som avslutades med en familjepizza på kvällen!
Hämtade mitt gamla dockskåp en nöjd Filip lekte glatt ❤️

Kram Gika❤️








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0