Vecka 23

Börjar veckan med att säga Grattis till Sverige på nationaldagen ❤️🇸🇪
De blev räkmacka på Liljenäs med familjen!
Sen att min gamla idol kommer å sätter sig brevid mig när vi ska äta är ju underbart❤️

På tisdagen testa vi Volvon å de blev blankt papper!!

Efter jobbet åkte vi till mormor å morfar då barnen skulle få en överraskning!
Snygga tröjor va?!

Killarna hade plockat fina blommor när de va lediga med pappa❤️
Fredag efter jobbet åkte vi till kusinerna för ridning Filip va så duktig!❤️

Lördagen hade vi besök av Syster Mor och Far och Svärföräldrarna!
Jag bakade en paj med rabarber å jordgubb till fikat!

Söndag fm började jag med träning; crosstrainer å styrka!

På em va vi i Brokerud för att fira underbara Mamma och Pappa på deras 35-åriga bröllopsdag (13/6)! 
GRATTIS fina snälla goa ni❤️

Kram Gika❤️




















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0