Mer fotboll, filebuffe och inflyttningskalas!!

Började som vanligt veckan med ledig dag för mig å barnen. Lite träning lek och bus. Vi bakade bullar oxå :-)
Kosade oss i Brokerud på em då de åker bort i veckan.
I onsdags var de min andra födelsedag alltså min operationsdag. För 34 år sedan lagade de mitt hjärta!❤️❤️❤️

Promenad med svägerskan Colin och lusa på torsdag kväll.
Fredag va min tidiga dag hem å hämta barnen å njuta å kosa med dom sen iväg till Arvika igen för filebuffe på Statt med jobbet, de va underbart gott.
Under lördagen jobba Tomas vi va hemma å lekte tränade och myste❤️ på em blev de inflyttning hos Peter å Marie å barnen. Mysigt de bjöds på räkor och tårta❤️
Kram Gika❤️

Pilla
2016-07-07 @ 22:14:22

Så mysigt att läsa om rest liv ju!
Kan ja ju ha extra koll på dig ju 🍀🍀




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0