Vecka 2

Vecka 2 var en kall vecka med runt -20 grader varje dag! De betyder att jag är utan bil igen då bilen inte startar :-(
Så måndag tisdag gick vi å hämta Filip kallt men uppfriskande :-)

De har snöat oxå så mer snö fick vi så nu kan vi busa å leka!
Haft fika med Marie och småkusiner!
Tränat!
Haft pulka race med kusinerna i kyla :-)
Bakat bullar med älskade Filip ❤️

I torsdags startade iaf bilen till sist å jag å Elias kom iväg till stan för att köpa presenter till Noah och handla lite nya kläder till en växande Filip!
Tog ett varv eller tio på pappas jobb :-)
Nya lampskärmar!
Ny träningskompis kommer bli toppen 
:-)
Å äntligen har jag fått träffat min älskade vän Therés och hennes goa barn!❤️

I lördags gratta vi kusin Noah som fyller 1 år idag 18/1, Grattis älskade du!
På dagen hade vi besök av mor å far en sväng som var här en snabbis för att massera min sjukt onda nacke,stort Tack Pappa❤️
Popcorn mys till Bamse innan kalas!

När vi kom hem var de återigen dax för prickar på Filip blir så trött va är de denna gången kan de möjligen va värmeutslag tro!? 

Igår var jag till Arvika å handla mat lungt å skönt i affären på söndag å skönt att fylla kylen inför veckan!
Tränade styrka!
Åkte pulka!
Fick besök av svärföräldrarna en sväng!
Gott med frukt efter utelek!
Filip tycker att bilen låter högt,är beredd att hålla med :-(
Slappar lite innan middag!❤️
Mamma ta kort på mig Å Elias ❤️


Trevlig vecka på er!
Kramar Gika❤️





mam mom
2016-01-18 @ 11:57:06

Härliga bilder du tar Gika. Kram

Mormor M
2016-01-18 @ 15:17:07

Tack för alla fina kort du visar oss! Så roligt att få se er på kort åtminstone <3

Alexandra
2016-01-18 @ 22:02:30

Du har inte bytt sköljmedel eller tvättmedel? Tycker de ser ut som allergi tyvärr. Har han fått nått test?

Svar: Nej vi har inte de men anar oxå allergi tyvärr!!!
FREDRIKA

Mormor M
2016-01-19 @ 13:27:11

Sköljmedel nej läs om det på förp.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0