Vecka 7 trött å sliten!!

Kommer mest bilder på denna vecka jag har varit trött sliten och väldigt orkeslös!
De är nog många orsaker men jag tror tyvärr att endometriosen slår tillbaka lite! Sen har jag sovit dåligt sista veckorna så de slår nog ut allt just nu!!
Massa köttbullar på g!
Måste skryta lite denna Club Sandwichen blev toppen!!
På onsdagen va Tomas ledig så då myste vi inne å ute!


Va med mormor en dag å köpte ägg!!

Vi busar!!

Igår lördag jobba Tomas då njöt vi i pyjamas länge och såg på paddan!

Idag ville morfar följa med på gympan (Filip har frågat länge idag var de dax) lyckan var total när de gick iväg!❤️

Jag tog en promenad i solen när Elias skulle sova medan Tomas å Filip lekte!

Vi var å pantade och slängde skräp, kul att hjälpa till tycker Filip!

Sen åkte vi till Brokerud för att Filip skulle få pröva åka skridskor! De gick bra tycker jag för å va första gången!

Tack för en underbar söndag! Hoppas på att batterierna är laddade för ännu en ny vecka!
Kram Gika❤️

















mam mom
2016-02-25 @ 09:28:45

Härliga bilder mysig skridskotur vi gjorde denna dag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0