Vecka 6 massage gräsänka träning och kalas!!

Började veckan som gräsänka,Tomas va på jobb i Stockholm :-) 
Allt funka bara bra barnen skött sig :-)
Å jag med haha! Tog oss en promenad till förskolan på måndagen, sen avslutade vi dagen med kvällsmat å bad i Brokerud!

På tisdagen vaknade barnen 5.10 härligt...not!!

Under tisdagen va jag på massage på Sköna Rum underbart skönt de va inte en dag försent med min hemska nacke!
Mat å fika hos syster innan vi drog hem å hämta Filip!

Under onsdagen va syster här å myste!!
Mys!
Bröd bak!

På torsdagen va förskolan stängd för planering så då blev de kusinbus hela dagen!
På kvällen blev de styrka och en power Walk!

På fredag blev de en härlig hemma dagen med bus ongera!
Fredagsmys!!

På lördag va Tomas å svärfar på rally så jag å killarna packade ihop oss å åkte till Siri och Melker på lek å bus!!
Go lunch!!
Sen hem å skotta lite snö!

På kvällen blev de mello med syster och Emelie :-)

På söndagen var vi på kalas då älskade kusin Ellie fyller 4 år❤️ hurra å grattis!!

De va ju ändå alla hjärtansdag så killarna fick paket och jag fick fina blommor presentkort på massage och super god mat!

Avslutade veckan med handling på Ica och en power Walk :-) 

Kram Gika❤️




















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0