Vecka 14 inskolning, däck byte å annat smått å gott!

Ett nytt kapitel i vårt liv har börjat.
Vår lilla Elias har börjat sin inskolning på förskolan. Första veckan har gått super bra duktiga kille.❤️

Jag hade min första lediga måndag å fick va med på första inskolnings dagen! Sen träna jag lite och myste med mina killar!

I tisdags va Elias å Tomas till BVC för spruta och vägning och mätning!
Allt gick bara fint!
Jag va på massage och njöt efter jobbet!
På onsdagen blev de en promenad på rasten skönt å rensa skallen ibland!
På torsdagen va de ruggigt så vi eldade å myste på kvällen!
Filip vad med mig på träningen kul!

På fredagen hade jag tidig dag på jobbet så då blev de tidig hemgång till mina älskade!
Sen en efterlängtad kaffe med svägerskan!

På kvällinga kom vår nya diskmaskin tack!! 

På lördag jobba älskling å vi hade besök av svärföräldrarna och Syster och Per!
Grillat är godast!

Söndagen började med mys med killar a och Barnkanalen!
Sen åkte vi till mor å far för lunch å byte av däck på Volvon!

När vi kom hem satte vi upp studsmattan och de va två lyckliga killar❤️
Avslutade helgen med en febrig rosslig kille som bara vill sova hos mamma❤️

Kram Gika❤️




















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0