Första veckan på jobbet!

Förra veckan va första jobb veckan, de kändes helt galet kul och roligt att va igång igen!
Klart de kommer gå upp å ner sen när barnen kommer börja på fsk! Men de ska gå tre dagar i veckan så de kommer bli toppen!
Älskar att få komma hem till dessa gosiga killar å bara mysa!❤️
I torsdags firade min mormor och morfar 60-årig bröllopsdag❤️
Underbart stort Grattis till er!!

Under lördagen blev de städning av huset och pyssel med killarna!
I söndags blev de gympa med Filip och på em blev de kalas för mig med släkten!

På söndag kväll satt jag bänkad å såg på Mästarnas mästare, måste heja fram min gamla fritidsfröken Kicki Johansson stort HEJA på dig snälla goa människa!!

Kram Gika❤️








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0