Oj vad tiden går!

De va en stund sen sist,Phu vad dagarna går. 
Filip har varit på fsk och han är så nöjd över att ha sin kusin Ellie där! 
Jag och min vän Ida hade en heldag ihop då vi sålde på loppis i Edane. Fick sålt mycket så de känns skönt. 
Sebbe,Annie och barnen har varit här å grattat Elias ❤️
Har varit å hälsat på söta Hanna och hennes mamma Emma. 
Skickat pengar till hjärtebarnen❤️
Kolla mamma jag ligger i soffan :-)

Varit På promenad till svägerskan.

Vi har haft en fm i skogen med kusinerna!
Och en massa lek!


Mer promenad :-)

Lek!

Har varit till Helena på Hårverkstan i Vikene och klippt Filip de blev super bra!

Vi har fikat hos mormor och morfar❤️

Jag och Tomas har beställt kuligheter i december :-)

Vi har bakat bullar!

Vi har varit på Arvika marknad och busat och åkt karuseller med kusinerna!

Varit hemma och lekt ute!

Kram Gika❤️








Madelene
2015-10-15 @ 13:28:26
URL: http://herodo.blogg.com

Fina familjen!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0