Återigen rullar de på!

Ska försöka sammanfatta några veckor!
Börjar med vecka 41!
Jag å Elias började veckan med en promenad med Marie,Theo och Noah, när vi lämnat av de stora på förskolan.
När Elias vakna efter vilan så va han slö å hängig å de visade sig att han hade feber stackaren. 
Dock är de faktiskt första gången han har feber så de va skönt i sig. Dock aldrig kul när de är små å har de. 
Under kvällen gick de upp till över 39,5 :-( 

Under tisdagen va han oxå hängig å ledsen stackars liten. 
När han skulle lägga sig på kvällen visade tempen 40.4 å då va mamma Gika inte så tuff :-( jag gick å lade mig hos han å lämna han inte en minut. 
Dock så hjälpte alvedon och febern gick bort under natten å kom aldrig mer tillbaka tack för de! 

På onsdagen va Filip hos sin farmor och farfar och jag å Elias vilade oss i form igen, de va en betydligt piggare och busigare Elias idag.
Tränat!

Torsdagen blev en slapp dag en liten promenad bara innan vi hämta Filip på förskolan.

Godmorgon härliga fredag!
Pappa å mamma va här på kvällen å såg på hockey och jag fick min egen kock som lagade underbar thaimat. 
Tack älskade pappa!❤️

Lördagen började framför Barnkanalen med mina små killar då Tomas jobba. Sedan va vi ute å busa innan Tomas kom hem igen.
Avslutade kvällen bra med en skön hockey seger❤️
 
Söndag började Filip på sin gympa igen toppen kul!

Vecka 42 och älgjakt för pappan i huset.
Och snuva för mamman.
Började även denna måndag med en promenad med svägerskan våra små killar!

På tisdag kom svärmor hit å passa lilleman medan jag va å klippte mig, Tack snälla.
Åkte å busade lite med morfar efter förskolan innan vi drog till Furtan i hopp om älg (tyvärr fick de ingen till Filips besvikelse).

Onsdag va de sol och underbart väder så vi va ute och busade!

På torsdag blev de en promenad till Lundby.
Clementin är gott de!

Efter att vi hämtat Filip på förskolan åkte vi in till stan å busa med Mostra!

På fredagen hade vi äntligen besök av Filips kompis William och hans mamma! Mycket kul. 
På em åkte vi till kusinerna å busade i löven. 

På lördagen blev de fototajm med bästa Emma tack för att du försöker fånga oss på bild ❤️
På em blev de en promenad med Elias i underbart väder.

På kvällen blev de mums mat och lördagsmys med barnen.

Även denna söndag började med gympa innan de bar iväg till Slobyn på kalas för barnens farbror, tack för smarriga tårtor.



Tack för mig denna gång.
Kram Gika❤️




















Mormor M
2015-10-23 @ 18:46:23

Tack för alla fina foton de är så roligt att följa barnen.Uj vad de växer! <3

Svar: Tack momma!
FREDRIKA

Madelene
2015-10-24 @ 09:28:23
URL: http://knorrigajag.blogg.se

Så härligt!

Madelene
2015-10-24 @ 21:45:50

Knorrandejag.blogg.se är den rätta adressen... dåligt minne.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0