Mer om vecka 44!

Onsdagen började med att jag va till tandläkaren med Elias på de där första besöket man gör när de är ett år, allt gick bra men gapa ville han inte :-)
Sen hem å packa oss i ordning för Halloween party med och hos kusinerna!
Vilken dag vi hade super kul och mysig!
Utelek innelek disco mat frukt tv-mys en helt underbar dag med er, Tack!

På torsdag va Filip ledig med mig å Elias mysigt! Vi bakade en kaka❤️

På fredagen skulle min härliga vän Therés komma hit med sina goa barn! Tyvärr va de nån som inte ville att vi skulle ses IGEN då vi typ inte ha setts med barn på över ett år snart! :-(
Hur är de möjligt....!! Men snart så ska vi ses älskade ni❤️
Istället fick vi ett fm besök av kusinerna! Busade ute och inne innan de blev mat och mys innan de åkte hem! Under em åkte vi till kyrkogården och tände ljus!
Fina farmor och farfars grav!

Lördagen började jag å Elias med en promenad i dis och dimma men de va skön promenad luft!


Sen efter lunch åkte vi med barnen till mormor och morfar! 
Å vi tillbringa kvällen med bästa sällskapet Syster,Peter,Sebbe och Annie på Häll med god mat och dryck! 

Idag har vi bara slappat och myst med barnen❤️
Filip och jag har varit å slängt skräp!!

Kram Gika❤️














mam mom
2015-11-11 @ 18:27:25

Jättefina kort!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0