Hockey,sotare och tjejfest!

Förra veckan va Filip hemma två dagar i från fsk, lite snorig å hostig så vila hemma va bra medicin. 
Vi hade Mostra på besök.

Jag vet inte vad som hänt men jag bakar å bakar, Tack svägerskan för inspiration :-)

Tomas va hemma med oss å va ledig under onsdagen, härligt med en ledig dag mitt i veckan.
Mora tog en underbar borta seger mot rivalerna.

Jag och Elias hade besök av sotaren som kolla kaminen, tumme upp på den, bara att elda vidare.
Första snön anlände till Mangskog och vi åker pulka i snö/gräs men kul är de,för stora som små. 

GRATTIS min fina Mormor som fyllde 78 år den 20/11. Hoppas din dag va lugn å skön❤️❤️

Helgen började bra MORA vann över Björklöven med 4-2.❤️
Dagen va super fin och vi njöt ute.

På lördagen va vi hos grannarna på fika och sedan fick vi besök av barnens farmor och farfar. 

På kvällen drog jag vidare till Mangvalla på tjejfest, ett gäng underbara Mammor och vänner, Tack för en super kul kväll, va hemma 02.30❤️ :-)

På söndagen va Filip och Tomas på gympa och jag å Elias fick röja undan allt här hemma :-)
På em kom Mostra på besök, underbart å se grabbarna när hon kommer, KÄRLEK❤️

Kram Gika ❤️
Mormor M
2015-11-28 @ 17:01:38

Tack för korten den här veckan lika roligt att se.

Svar: Kul att du gilla dem :-)❤️
FREDRIKA




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0