8 månader❤️

Vår minsting har fyllt hela 8 månader å de firar han med att stå mot allt å krypa i raket fart =)

Vi börja veckan med en promenad till förskolan för att hämta brorsan ❤️

Vi bakade chokladbollar då de va chokladbullensdag =)

Jag har fortsatt träna och känner mig nöjd med de!

Några bilder bara på barnen❤️

Lek ute vid öppna förskolan!
Första besöket i sanden!
I onsdags sov Filip hos mormor å morfar de va efterlängtat av alla parter, blir ju inte så ofta då de jobbar så de va mysigt!

Elias somna så här han väldigt ofta❤️

Vi åt thaimat och kosade oss!

Vi börja även processen sluta amma nattetid (som jag gjort ca 5-6 ggr varje natt de sista två månaderna då jag är som en levande napp då han vägrar den riktiga =()
Igår hade vi en dag med kusinerna!

Ha en bra helg! 
Kram Gika❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0