Lek bus och mys!!

En underbar helg med sol!!
På lördagen var vi hos mor å far å grilla korv till lunch mys!

Kom hem med en hängig febrig kille som somna i soffan! Så vi alla såg på Mellofinal! Så kul att Måns vann heja!!
Vaknade upp brevid en pigg och glad Filip febern som bortblåst!! Härligt ut i solen hela dagen Tomas å Filip tvätta ena bilen sen kom svärföräldrarna hit en snabbis! Å på em kom mor å far på fika på glasverandan!!

I söndags fyllde bästa EMMA år Grattis vännen❤️ 

I måndags var jag hos min goa barnmorska igen för att få "medicin" för min endometrios de blev Depo provera så nu hoppas vi att cystorna håller sig borta!! De blev en barnvagnspromenad på 1,5 timme med syster då hon passade söta Benjamin❤️ 

Grattis till min svägerska Marie som fyller!! 
Tisdag innebar klippning för mig jippi! 

Igår var jag på sista blodtryckskollen å allt va toppen :-) skönt!! 
Barnen va hos sin pappa på jobbet å busade!! 

Ha en bra fortsatt vecka!!
Kram Gika❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0