8 juni!

Ännu en vecka har gått åter en bra vecka med mycke lek kärlek bus mm!

Min stora kille busade till de❤️

Fick ett gulligt sms av min svägerska under veckan som gjorde mig glad å tårögd Tack snälla du❤️

Promenad till sockenstugan på öppna förskolan skönt att kunna gå dit!
Då både jag å Filip är lite dåliga av allergi nu så tillbringade vi em inne med lek! 

I torsdags var de grillkväll på förskolan en underbar kväll med sol skönsång av barnen och en mysig stund med alla!

Avslutade kvällen med ett glas rött i solen på verandan!

I fredags var Tomas ledig så vi körde på en grejar dag ute! 
Började med frukt innan busing och leking å grejing!

Blev pannkaks lunch med farmor å farfar innan de bar iväg till frödingsten på picknick (Filip ser dagligen på Nicke Nyfiken å han var nämligen på picknick så de skulle filip oxå göra)

Kvälls mys efter badet!

Go mat med de första färskpotatisen mums!! Sen bara älskar jag våra nya lampor utanför verandan kommer bli toppen i höst!!

Nationaldagen firades med Mamma Pappa och Syster som var här å fika! Sen blev de en promenad för att springa/cykla bort lite busiga ben =)

Avslutade såklart kvällen på verandan men pussel och mys!

Igår slappa vi hemma å jag gjorde storkok till Elias!

Filip fick se att mina tår var målade så han skulle gör samma såklart men han valde blå färg =)


Fick en underbar nyhet förut helt galet kul och fantastiskt! En eller två tårar fällda till de positiva då såklart❤️❤️
Mer om de en annan dag!!

Ha en bra vecka de ska jag ha!!
Kramar Gika❤️





















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0