14 juni 2015



Veckan börja med kos med Elias på fm och ett besök till Arvika för att fixa lite!
Vi hämta hem Filip solen skiner och vi måste kasta lite stenar å blommor i bäcken såklart!
Presenter till alla goa snälla pedagoger på Filips förskola❤️
I onsdags blev de Kusinmys dock inte ett kort taget men kul var de!
I torsdags lämna jag barnen hos mamma och drog till frissan å fixa mig lite,sedan vidare till stan för att handla lite och köpa sommarblommor (äntligen)!! Tack snälla för hjälpen guld värt!❤️
I fredags var Filip hos farmor å farfar hela dagen så Elias å jag passa på att plantera blommorna och njuta av en promenad i de underbara vädret!
På kvällen kom Tomas å hämta Elias å drog till Furtan även de så jag hade en hel kväll natt för mig själv! De va skönt att få vila å sova lite! Men först var jag ute å åt god mat på Olssons brygga med härliga tjejer!!
Igår när killarna kom hem igen blev de massa mys! Jag hann njuta städa huset å klippa gräset! Jag tog mig även en sväng till mamma på bröllop å så vackert!!❤️ 

Idag har vi hoppat studsmatta å myst! 
Jag å barnen åkte en sväng till mamma å pappa då Tomas röjde gräs å jag kände att min allergi gjorde sig påmind då jag klippte gräs igår oxå (inte så smart men men). När vi kom hem tog jag vagnen å Elias å gick till Lundby å handla skönt!! 

Ha en underbar vecka de ska vi!
Kram Gika❤️





















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0