Blandat!

En blandad vecka med mycket kul!
Började med ett besök på Bvc med Elias hela familjen va med mysigt! Sen var vi på stan en sväng å fixa lite hann med lite lek i Stadsparken en skön dag!
Massa bus från lilleman. Måndag kväll var vi hos svärföräldrarna och åt räkor då de kom hem från Strömstad såååå mumsigt!

I tisdags var jag å klippte mig de va såklart skönt att bli av med ett lager hår :-) 
På morgonen hade vi underhållning tack vare våra grannar som bytte trumma :-)

I onsdags drog vi till Gammelvala många fina bilar och mycket folk! Pappa ställde ut sin gamla fina bil så de va ett måste att åka dit såklart! 
De är i te pappas bil på bilden utan en fin orange bil bara :-)

I torsdags var jag och Elias å hälsa på lilla söta Vendela❤️

Vi fick vår första hallon mums!
Tomas Filip och Erling va å fiska på em tyvärr inget napp men kul. Jag och Elias passa på att ta oss en power walk med svägerska och Noah.
Träna!

Igår kväll drog vi en snabbis till Brokerud för att hälsa på Anette och Bosse som var å hälsa på mycket kul å ses.

Idag väntas bröllop för älskade kusin Sebastian å hans Goa Annie ska bli sååå kul❤️ 

Kram Gika❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0