Hinner inte!!

Hinner inte skriva å när jag gör de orkar jag inte =)
Har varit på Ikea med min vän Therés och hennes söta Stina!

Slappat lekt busat å i torsdags fick älskade Filip influensan =( stackars liten hög feber hemsk hosta och snor!!❤️
Idag när vi vakna var han iaf feberfri så vi hoppas de vänder,tyvärr är snoret å hostan kvar än! 
Vi har haft älgar i trädgården 3 stycken var de stora djur!!
Vi äter gröt =)
Bakar!
Är man sjuk får man äta glass å frukt dygnet runt =)
Frysta hallon är oxå bra när man har feber å gott är de oxå!
Fredagsmys!

Igår tog jag med mig Elias ut på en promenad 1 timme så skönt i solen!
Vår egen lilla konstnär!
Å våran giraff!
Ha en bra vecka!!
Kram Gika❤️



















Mormor M
2015-02-23 @ 12:49:15

Så roligt att se dessa gullegryn ,tack så mycket <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0