Ledigt bus och uppesittarkväll!!


I lördags firade vi jul med kusinerna en mycket härlig fm tillsammans!❤️ tyvärr fastna inte Filip på nått kort :-)

På em klädde vi granen tillsammans med älskade Mostra❤️

På söndagen blev de ett styrkepass hemma på fm och på em blev de till att steka julens köttbullar!
Avslutade kvällen med en underbar god tacotårta! Och ett fantastiskt och behövligt fotbad :-)

Filip har varit ledig denna vecka,jag passar på att ha honom hemma i år för nästa år blir de ju full fart igen!!
Så i måndags drog vi till Sågmon en sväng å lekte och gratta fina Ida som fyllt 30 år❤️

Goa ungar som tar hand om varandra och älskar varandra så mycket❤️

I tisdags hade jag lite lyx med min syster då barnen va hos svärisarna på fm! De blev till att handla mat och bara njuta med bästa syster❤️

Onsdagen bestod i att göra skinka baka tårta (med hjälp av svägerskan för att lära mig inför Filips kalas). Och förbereda för uppesittarkväll med familjen och mor och far❤️

Om självaste julafton kommer i nästa inlägg :-)

Kram Gika❤️















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0