Julafton juldagen annandagen❤️

Vi vill önska er alla en god jul och en god fortsättning på jul och dess ledigheter så här är årets julkort❤️

Började dagen i godan ro med att öppna varsitt paket! Filip fick en maskin till sin play-doh deg och Elias fick duplo nöjda å glada barn lekte på sina rum. 
Runt 11 kom barnens farmor farfar och Elive hit på julklappsutdelning och skinkmacka! Trevligt å lungt!
Efter de blev de lite slappa å packa för att runt 15 åka vidare till mina föräldrar där vi även tillbringade natten alla fyra. Så mysigt att få vakna upp i sitt föräldrahem på juldagsmorgon❤️
Tomten och tomtenissen kom och ögonen tindra på barnen! 
God mat blev de å julklappar till barnen.
I år hade vi räkor,kungskrabba å kräfter på julbordet mums!!


Filip va uppe lite längre på kvällen med oss vuxna å lekte med sina nya saker,mycket nöjd kille❤️

På juldagen tog vi oss en skogspromenad!

Kvällen avslutade vi med att bygga ihop ännu en julklapp till Filip en kulbana!

Jag började med mitt pussel igen som jag startade med i juni/juli! Jag kan ju säga de jag älskar pussel men detta är jag nära på att ge upp....ett runt blir se då aldrig mer!

Annandagen startade lungt innan vi åkte till svärföräldrarna på mat!
Trötta på mamma måntro :-)
Avslutade dagen med varmamackor och den bästa serien hittills Gåsmamman! 
Se den om ni får möjlighet den är super!

Idag söndag va jag iväg på träning på fm skönt påfyll av energi!!
Vi myste åkte såklart pulka i snön som äntligen har kommit!

Tack Syster å Peter för bilden jag drömmer mig bort ett slag å njuter av värmen❤️

Ha nu en bra vecka,de ska jag ha här laddad ju för 4-års kalas om några dagar❤️
Kram Gika❤️



























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0