Frisör bio och julshow!!!

Började vecka 49 i lugn takt hemma mys med Elias och Filip på förskola!
På tisdag kom svärföräldrarna hit å passa Elias en stund så jag kunde klippa mig Tack snälla!

På onsdagen kom mamma hit en sväng å passa killarna på kvällen å jag drog till syster på en bit mat och sedan vidare på bio! 
Vi såg "En underbar jävla jul" den va toppen bra!
Tack älskade du för en skön kväll med dig❤️

På torsdagen blev de en morgonpromenad med svägerskan efter lämning av de stora på förskolan. 
De va en fin morgon❤️

På fredag blev de kusinbus!

Filip hjälpte mig att skala kvällsmat!

På lördag när Tomas slutat lämna vi barnen hos farmor och farfar för att tillbringa en natt på hotell och julshow i Karlstad!
En öl i lobbyn innan vi drog vidare på en Mongolisk restaurang, de va super mat!

Borta bra men hemma bäst såklart! Tyvärr fick vi med oss en febrig Filip hem (39.7) som tur var va de över redan på måndag morgon men vi tog oss en mysdag hemma för att vila!
Piggare och gladare på måndag..

På kvällen kom mamma återigen hit för att passa killarna denna gången var de dax för föräldramöte!

På tisdag blev de promenad med svägerskan!!!
På onsdagen bakade vi lussebullar, blev sådär de jäste dåligt tyvärr :-(

Tog mig ett pass styrka hemma på golvet med två busiga barn!

Igår torsdag va vi å handla mat i Arvika jag å Elias å sen på em hämta vi Filip och åkte till mormor för att baka pepparkakor!

På kvällen blev de träning för mig i gympa hallen, Tack bästa Susanne för ännu ett underbar pass.

I morse började vi vår dag i kyrkan på skolans luciatåg! Super mysigt med mycket folk!

Sen följde kusinerna med hit på lite mys!

Ikväll blir de bara kos och mys med familjen!!

Kram Gika❤️





mam mom
2015-12-12 @ 13:46:20

Härlig vecka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0