En vecka till........!

Förra veckan var Tomas sista semester vecka! 
Hade besök av Tomas morbror å fru på måndagen mycket trevligt Tack för besöket! 
På tisdagen var vi bjudna till grannarna på fm fika mums, klengås!
Sedan drog vi vidare till Furtan för att plocka svamp mums! 

I onsdags började vi tidigt i soffan med välling,mys!

Sem åkte jag och Filip för att leka med hans bästa vän (påpekar han varje gång sötis), jag pratar alltså om William❤️ mycket lek blev de. Det är så kul att se dem leka ihop.

Elias går mer å mer men de går snabbare att krypa fortfarande :-) men han försöker verkligen hela tiden varje dag!

I torsdags började vi dagen med pannkaksfrukost då syster och Peter kom på besök, mycket trevligt, på em hade vi besök av svärföräldrarna och mor och far. 

I fredags bestämde sig Filip för att sluta med napp (för då får man åka till leksaksaffären å köpa mer bilar) sagt å gjort han skulle sluta. Tomas och han åkte till leksaksaffären och jag och Elias tog oss en power walk med Marie och Noah :-)
När de kom hem igen gjorde vi iordning napparna för att på kvällen lägga ut dem till tomten på studsmattan. 

På lördagen vaknade barnen så där sjukt tidigt 05.40 ögonen svider.  Jag och Elias tog oss en tidig morgonpromenad han sov och jag plocka lite hallon efter vägen :-)
Detta va efter jag hade plockat...får nog gå en sväng till :-)

Sen blev de lunch hos svärföräldrarna då barnen ska sova där inatt då vi ska på Hamnfesten, förfest hos syster (och Peter :-))
Himla härlig kväll med sol å värme...
Ledin var toppen även Teddybears var super!!

Igår va de slött men helt ok.

Ha en skön vecka de ska vi ha!!!
Kram Gika❤️















Mormor M
2015-08-10 @ 22:33:00

De är så trevligt med dina rapporter från veckan som gått. Tacksam för nästa åxå.Allt gott önskar jag er <3

Svar: Va kul att de gillas mormor ❤️
FREDRIKA




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0