Snuva!!

Denna vecka har vi bara varit hemma och vilat oss ändå rinner killarnas näsor,de är inte sjuka men tusan va trött jag börjar bli på denna jäkla snuva vill ha sommar nu!!!
Filip åt sista Kåvepeninen i tisdag morse men hållde honom hemma hela vecka iaf så att vi skulle försöka hålla oss på benen i påsk! 

Vi har sått tomater (har aldrig gjort så de blir spännande nu har de iaf kommit lite grönt alltid nått).

Vi har myst oss i solen busat lekt och fajtas som man gör med en stönig treåring :-)

I torsdags sov jag å Elias i stan hos min syster de va mysigt! Taco kväll och lyxig våffel frukost TACK! Underbara du❤️
Så här är han ofta nu påväg baklänges :-)

Igår var vi på sk skogarnas påskbasar och provkörde bilar framför allt bilar med stjärna såklart❤️
Snygg jag är såld!!

Sen vill jag lite sent önska alla mina vänner en riktigt Glad Påsk❤️

Under dagen var vi på skolan å bytte påskbrev med andra glada barn! Härligt väder trots blåst (de finns ju lä:))

Nu ikväll har vi varit hos Mamma och Pappa på grillat de va mums!! Vi passade även på att gratta min älskade lillasyster som snart fyller år! Tack för den goda tårtan!

När vi åkte hem var de en underbart fin lampa som lyste ute!

Nu sover killarna å jag ska nog snart göra det samma!!
Kram Gika❤️












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0