Påsk lek å massa annat kul!

På påskdagen va vi hos svärföräldrarna på mat! Men började dagen med att träna på crosstrainern äntligen har jag kommit igång försöker ca 2-3 ggr/vecka vill inte köra för mycket då jag vet att jag lätt tröttnar. Innan maten i Furtan blev de en promenad med svägerskan och våra två minstingar!! 

På annandag påsk blev de en städdag här hemma då de va lite halvt kaos efter några dagar borta å ute! 
I tisdags var de dax för förskola igen för Filip den var efterlängtad efter att ha varit hemma dryga 1,5 vecka, han längta nu till att få leka med sina kompisar! 
Mys innan förskolan.
Gott med mat.
 I onsdags var de dax att träna igen! 
Vi var hemma hela dagen å bara myste oss å hoppa studsmatta såklart! 
Mig hittar ni lite varstans nu haha.

I torsdags var jag å Elias hos en gammal arbetskamrat från gate tiden Ulliz å hennes Goa killar. Jag hade fått äran att än en gång få köpa ärvekläder till Filip tack snälla du❤️ Elias var mycket nöjd över att få va med dessa söta killar.

Vår Elias blev i torsdags hela 7 månader wow vad tiden går å de händer nått nytt nästan varje dag! Han kan nu mer från liggande helt plötsligt sitta upp igen å är väldigt nära att krypa. (Men just nu är de roligast att backa).

Vi har hoppat ännu mer studsmatta, JA Filip älskar att hans mamma kan hoppa med honom nu när Elias äntligen är ute! 

I fredags blev de träna igen! På EM åkte vi till mamma å pappa en sväng på lek cyklande promenad och fyrhjulingsåkning med morfar.

På kvällningen kom barnens farmor å farfar en sväng, alltid lika uppskattat av mycket glada barn.

Igår jobba Tomas så jag tog med mig barnen till stan med mamma för att handla skor till Filip! De blev två par å lite nya kläder till kommande kusin dop! 

När vi kom hem så sådde vi tagetes som vi nu hoppas på att vi kan plantera ut om några månader.

Sen blev Filip lite lördagsbusig =)

Bilarna fick smaka lördagsgodis =)

Idag har vi varit hos Tomas morbror å fru på lite fika, så trevligt dock blev de inga kort tagna =( men mysigt va de!!

Kram Gika❤️















MAM MOM
2015-04-13 @ 09:53:26

vILKA HÄRLIGA KORT!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0