JULEN 2014

Nu kommer en liten jul uppdatering med bilder =)
 
Vi firade jul med barnens kusiner under söndagen (21/12) skönt att fira i lugn å ro bara vi!
Vi bjöd på skinkmacka å kaffe/saft en underbar jul med er Tack ♥
Lille Theo!
Ellie!
Älskade Filip♥
Colin!
Älskade Elias♥
Fika..!
Kusinerna julen 2014♥
På kvällen var vi bjudna till Fastra på Granberga på mat...tack!
 
Måndag tisdag före jul va Filip ledig från förskolan vi var bara hemma å myste och förberedde lite inför stora dagen. Det hade kommit snö under natten så den var vi tvungen ut å känna på =)
Fick order om att bygga en "Olof" =)
Promenad i solen, underbart!
Står på ett par skidor för första gången, duktiga killen!
In å käka plättor med hallon =)
 
Uppesittarkväll med mor och far som vanligt, en underbar tradition...Elias var med å spela men Filip va trött så han somna rätt tidigt! Jag vann en nyårslott, alltid nått =)
 
Under självaste julafton, kom svärföräldrarna och Tomas farmor Elvie hit på lunchfika.
Barnen fick paket och vi myste, Tack för allt!
Filip fick ett fiskspel!
Fika såklart!
Familjekort julen 2014♥
 
Sen blev det såklart Kalle Anka och hans vänner innan vi drog till mina föräldrar på julfirande.
Där var även min älskade Syster och hennes Jonas och min Mormor och Morfar =)
Tack för fina julklappar till barnen och för allt mys under kvällen ♥
Mys med Pappa till Kalle Anka och hans vänner!
Bus och mys hos mormor och morfar!
Tomten kom på besök....Filip bara älskade det!
Tomten fick en kram och paket av Filip!
Älskade Pappa och deras fina julgran!
Älskade Mamma med svärsönerna Tomas och Jonas!
De va mitt paket =)
Filip delar ut alla julklappar med Mormor♥
 Filip samlade sina paket på rad♥
Elias var nöjd med sin julklapp!
 
På juldagen var vi bara hemma och tog det lungt skönt!
Mys med mina underbara killar♥
Promenad i -13 de va friskt å skönt!
Jag å Filip började juldagen lugnt med nyhetsmorgon och järnvägsbygge =)
Filip bjuder Elias på dricka =)
 
 
På annandagen var vi i Furtan på mat, mums!
Hela gänget hos svärföräldrarna...
 

Kram Gika♥
 
mam mom
2014-12-29 @ 21:43:40

Jättefina kort. Vilken härlig julhelg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0