Sjukstuga!

Stackars lilla Filip har åkt på rejäl feber 40 grader alldeles för mycket enligt hans mamma som går runt med ständigt oro hatar verkligen när min älskling är sjuk...är så rädd att mista honom!!
Sen vet jag ju att de är ju en vanlig  snuva med feber!
Men som vi kämpa å längta efter dig är jag sååå rädd att mista dig älskade unge!❤️❤️






Kram gika❤️

mam mom
2013-11-28 @ 17:40:04

Han är snart frisk det ser jag han dricker det är bra när man har feber. Inte kul när barn är sjuka, bättre att få en släng av feber själv tycker man. Kram på er

Ida
2013-11-28 @ 20:16:12

Nej usch det gör ont i mammahjärtat när de är så sjuka men snart sjunker febern ska du se! stor kram till er båda:)

Mormor M
2013-11-28 @ 21:40:33

Det är bra om han sover mycket,för under tiden läker kroppen.Kram alla <3

Angelica
2013-11-30 @ 23:51:56

Det gör on. I mammahjärtat när de små inte mår bra :0( Du ska se att han snart är pigg och glad igen :0) Krya-Kram från oss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0