1 vecka!

Nu är det EN vecka kvar till beräknad nedkomst för vår bebis!
Inte för att jag kanske tror på det själv att den ska komma då men vi hoppas ju såklart att den gör det, redan ikväll vore skönt =)

Har nyss haft mina svärföräldrar här på fika, trevligt!!

Barnmorskan tyckte jag hade liite för högt blodtryck nu igen så åter på extra koll imorgon, så att hon kunde släppa mig med gott samvete inför julen, så nu har jag vilat mig och tagit det extra lungt, men ikväll ska jag fira lite jul med min vän Ida och Moa det ska bli mysigt, saknar er!!

Tomas tyckte att jag skulle packa BB-väskan idag..undra varför?! =) hihi

Ha det så bra alla!!

Kram Gika ♥



Louise
2011-12-22 @ 20:33:17
URL: http://ivfmare.blogg.se/

Fina ni är! Ångrar att ja helt otroligt endast tog en bild under hela graviditeten, va tänkte ja med!?!

Kram å god jul!

Angelica
2011-12-22 @ 21:53:29
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kan nog hålla med Tomas lite där ;0)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0