FREDAG

Igår var jag och intervjuade några fler barn och fick även här underbara citat här får ni läsa några guldkorn;

Vad är det bästa med din kropp?
"hjärtat, det pumpar blod" (kille 5 år)
" jag vet inte.......att jag lever" (kille 5 år)

Vad händer med kroppen när man blir gammal?
" hjärtat stoppar" (kille 5 år)
"den blir utsliten, skinnet blir lite utslitet. Man dör såklart snabbare" (kille 5 år)

Hur och varför växer kroppen?
" för att bli stor, man blir stor när man fyller år" (kille 5 år)

Där fick ni några sköna citat!

Nu ska jag plugga lite till innan jag ska på massage... =)
Ikväll blir det till att göra adventsfint här hemma.....

Imorgon bitti drar jag,mamma,syster och mormor till huvudstaden på shopping och mys på hotell...
ska bli himla kul och mysigt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0