.....

Oj så var det redan tisdag eftermiddag då....
Tiden går fort när man har roligt...roligt tror inte att jag vet vad kul är just nu... =)
Jodå men det känns lite tungt nu, fast jag har faktiskt fått lite gjort idag och även igår så det känns jätte bra.

Igår var jag iväg och intervjuat lite barn, och idag har jag sammanställt lite och kollat litteratur, så jag känner mig liiite med på banan igen iaf.. =)

Kom allt några unerbara kommentarer igår...
Några smakprov komer här;

Vad är det bästa med din kropp?
" jag tycker att det bästa är att det liksom är roligt att ha en kropp för att man kan ju inte bara gå omkring med ett huvud heller" (Flicka 6 år)

Varför tror du att kroppen växer?
" jag vet faktiskt inte, men det skulle ju vara konstigt om man föds vuxen & blir mindre & mindre" (Flicka 6 år)

Varför behöver vi mat?
"för att annars kan man dö asså, en del äter ju inte så mycket mat för att de inte har råd att köpa mat" (Flicka 6år)

Jag tycker att man får höra så mycket kul och det är suuuper intressant....

Är det nån som är liiite avundsjuk på mitt skrivbord......?!
  

KUL????

MOR
2008-11-25 @ 18:11:16

HAR DU EN NY BLOGG?

Anna
2008-11-25 @ 23:53:16
URL: http://bimboza.blogg.se/

Härliga kommentarer! :)

Fredrika
2008-11-26 @ 10:18:03
URL: http://gikasasja.blogg.se/

Nej bara ny bakgrund och namn..måste ju för nya mig =)

Javisst är d härliga!

Malin
2008-11-26 @ 12:16:44
URL: http://lillaskruttan.blogg.se/

Nähäää, är INTE avis!! =) Då jagar jag hellre en ettåring som är full i faan! Skönt att ha gjort de projektet med examensarbetet redan =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0