Julhelgen....

Som rubriken lyder så är nu julhelgen över...hmmm det gick lika fort i år, men gud va kul jag haft och mysigt!

Här kommer då en liten sammanfattning av denna härliga helg med familjen!

23/12 var vi här hemma och hade uppesittarkväll med mys och bingolotto.
Mamma,Pappa,Syster,Patrick,Jag & Tomas myste vid tv med julskinka smörgås och julmust,vin och öl.
Det är alltid lika mysigt varje år =)

Tyvärr så vann ingen på bingolotto men vad gör d med så mysigt sällskap =)


På självaste julafton blev det fullt upp, även fast vi skulle ta det lugnt!
Vi åkte en tur till min mormor och morfar som i år ska fira jul med min moster och hennes familj, så jag och syster, Patrick och Tomas åkte såklart dit och önskade dem en god jul!


Sen bar det av hemåt en snabbis där vi skulle fixa i ordning oss inför jul firande i Fjäll.
Först så skulle jag till grannarna och mata kaninerna....fort fort ska d gå =)

Sen åkte vi för att fira jul hos Fam. Andersson/Jernberg det var en mycket trevlig stund.
Mycket god mat och många julklappar...det mesta var dock till Colin och Christoffer men men så är det att bli vuxen hihi...

 
Farbror & Colin

 
Colin,Farmor Ulla, Gammel farmor Elvie & Farfar Erling


Snälla Sirra....


Colin & Christoffer med Tomten

Sen bar det av till Brokerud där min mamma,pappa och syster var.
Vi åt god mat även där, sen var det dags för julklappsutdelning.
Spännande och mysigt.
Sen var det någon som bestämt att vi skulle sjunga kareoke och det kan man väl säga att jag gillar sådär.....men vad gör man inte för familjen..kolla bilderna..hihi.

Kvällen avslutades rätt sent runt halv ett =) då vi alla somna i Brokerud....

 
Mamma hade dukat fint!

 
Gänget i Brokerud =)


Syster,Jag och Tomas

  
Kareoke


Mamma bjöd mig på Sherry


På självaste juldagen åt vi god frukost hos mor och far sedan drog vi på promenad till "glögghöjda" det var mysigt och väldigt fint!

 

Sen åkte vi hem och bara myste hela kvällen!! =) =)


På annandagen tog vi oss en långpromenad jag och älskling....

 

Sen bar det av till Karlstad där vi skulle tillbringa natten hos syster och Patrick, vi skulle gå på NÖJES och kika på Mustasch, det var bra och fullt fart med mycke folk. =) =)


Jag försöker måla mig...undra vad Patrick tycker egentligen??

 

  
Här är vi påväg till nöjes....


Mustasch


Idag tog vi en promenad till Karlstad city å kolla lite i affärer, sen åkte vi hem och nu bara myser jag hemma vid tv medan Tomas är och spelar poker....


Föresten heja MORA.....



TREVLIG KVÄLL!!!!

Syster
2008-12-27 @ 23:35:55

Tack för ennderbart rolig JUL! Kram Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0