Hänt en del sen sist❤️

Här blir de lite blandade kort tiden går fort så de får bli foto!!

Var på akuten med Filip som blev stucken av en geting under ögat, allt gick bra å han fick kolla in ambulansen!
Vi har bakat kakor som min faster Annica fick på födelsedagen. Tack för god mat å fika.
Kusinbus!
Skogstur med morfar fann lite svamp!
Checkade in på hotel syster å per för att sova där en natt å festa lite med arbetskollegor , tack!
Grattat svärmor på födelsedagen!
Varit å Grattat min pappa och min morfar på födelsedagen uppe vid underbara örvattnet!
Tränat!
En mycket fin morgon påväg till jobbet!
Frukt med kusinerna i härligt höstväder!
Syskonmys❤️
Grattis älskade Elias på 2 årsdagen!
Baka tårta :-)
Cykeltur
Pröva nya vattensprutan... Mycket kul!
Ny hjälm!
Träffat min mammas pigga å goa Faster Margareta!!

Kram Gika❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0