Vecka 24

Började veckan med att få besök av Siri å hennes Melker, kul att ni kom å lekte med oss några timmar!

På tisdagen var de sommaravslutning på mitt jobb så killarna va med en sväng innan Tomas sluta de gillade de :-)
På onsdag var de killarnas förskola som hade avslutning mysigt vi grilla å lekte innan regnet kom!
På torsdag hade barnens förskola stängt för planering å även mitt jobb så då va killarna hos farmor å farfar :-) Innan jag hämta dom blev de fika på Nordells med kollega å sen massage underbart!
Fredagen va lugn med jobb å förskola.
På lördagen jobba Tomas! Jag och Filip var hos Filips kompis William å lekte på fm. På kvällen var vi i Arvika och åkte raggarbil, kul :-)
Söndagen bara flöt på med träning lek och bus!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0