Sista veckan!

Nu är jag inne på sista veckan på semestern, dagarna går fort men vi har ändå hunnit med rätt mycket!
Vi kom hem plockade hallon från vår egna hallonhäck! Myste i vår
soffa inne å på altanen :-)
Badade i polen hemma, va på bilutställning i Arvika där Min pappa fick pris för sin bil! Sen har vi badat i Mangen oxå varmt å skönt!
Vi har även hunnit med att leka med våra kompisar i Lycke äntligen tack för att vi fick komma!
De har blivit kusinbus!!
En cykel tur till min Mormor å morfar på lite fika! Filip har sovit hos Mostra å Per och Elias å jag tog oss en cykeltur till sockenstugan på våffla!
Gjort egen jordgubbssylt!
Varit hos kusinerna på kalas 8 år och 3 år Grattis igen!!
Varit på Sågudden å lekt å fikat med min arbetskamrat A :-)
Plockat vinbär som vi gjort saft å gelé på :-) plockat hallon som vi åt upp :-)
Äntligen har vi lekt med kompis William oxå :-) ❤️
Kram Gika❤️

Mormor M
2016-08-05 @ 16:36:42

Tack för alla underbara bilder <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0