Bästa å roligaste på länge!

Under vecka 43 hände:
Filip va på älgjakt på förskolan,lika kul som de två andra åren! Spännande och kul! 
Men de bästa på hela veckan va mellan tisdag och onsdag då va nämligen jag å bästa svägerskan till Ullared på en tripp! 
Vi shoppade shoppade shoppade myste i tysthet (lugnet utan barn alltså) drack vin och hade helt underbart! 
När vi kommer till stugan så ska vi bädda å lite synkade måste jag ju säga att vi va! Vi hade nämligen tagit med oss samma påslakan vad är oddsen för de❤️
TACK snälla goa du för detta underbara dygn med dig❤️

Väl hemma hade jag två (3) längtande killar som ögonen bara tindra på när Mamma va hemma igen, men de hade såklart haft två underbara dagar med sin Pappa❤️

På torsdag va de vardag igen för mamman i huset :-)
Lämning på förskolan och massa mys såklart!

På fredagen va på Öppet hus på skolan här i Mangskog då kusin Colin så gärna ville att vi skulle komma! 
Super mysigt!
På lördag hade vi plättar till lunch..!

På söndagen va Filip och Tomas på gympa och jag och Elias tog oss en promenad i ett underbart soligt väder!
Sen busade vi i alla löven!

Jag å Filip fixade oss en pumpa!

Under vecka 44 har vi:
Vi började veckan på kalas hos söta Milo som fyllt 3 år, Tack för en härlig em!
När vi kom hem så tjöt larmet å jag fick inte av de då batteriet i dosan va slut så var 10-5 min pep de då såg vi ut så här!

Under tisdagen va Filip på förskolan och vi myste sov tränade mm. 

Avslutade tisdagkvällen med cancergalan å många tårar!

Resterande vecka kommer senare :-)
Kram Gika❤️






















Mormor M
2015-10-30 @ 20:30:05

Tack för alla fina foton! Du gör en så fin kavalkad av de du vill förmedla <3

Svar: Tack momma❤️
FREDRIKA

mam mom
2015-11-11 @ 18:30:00

Vilka fina kort av barn o natur.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0