Kalas sjuka busa mysa!

En innehållsrik vecka i blandad kompott =)
Den 19/3 fyllde Tomas farmor Elvie år så vi var där å åt tårta! 
Grattis!!❤️
Jag va in till stan på FM å handla å Goa syster myste med Elias å bjöd på lunch.

På fredagen var vi å lekte med Milo och drack kaffe med Ida sen blev de även lite bus med Moa när hon kom från skolan =) tack för sällskap å god lunch! 

Vi firade även down syndrom dagen genom att ha olika strumpor på oss å visa att det är ok att alla är vi olika!!

I lördags var jag å barnen i Brokerud och plockade påskris medan Tomas jobbade. På kvällen blev det filmmys!

I söndags den (22/3) fyllde jag år Grattis till mig =) de blev kalas med de närmsta. 


Å Filip å Elias började snora åter igen va ju så längesen sist ( en månad) =( 
Veckan rullade på med förskola trots snorig näsa inget allvarligt!

I onsdags va de våffeldagen så då bjöd vi hit Mamma Pappa å Syster på våfflor och lite mys!

Under dagen va vi på Bvc med Elias på vanlig läkarkontroll allt va bara bra å han sköter sig! Avslutade dagen med lunch på stan å leksaksaffären där Filip fick duplo =)

Natt till torsdag blev dock inte så rolig då Filip somna som vanligt vid 20 å vakna vid 22 å va jätte ledsen å yrade! Kan säga att vi va vakna till 04.30 innan vi somna igen då med en alvedon i kroppen! Va svårt att få fram var han hade ont benen mamma sa han men på morgonen när vi vakna fatta jag var de var då de runnit vätska ur hans öra jaha ringa Vc igen då fick tid 11.30 och de visade sig va öroninflammation igen :-/ stackars liten! Så nu äter vi Kåvepenin igen denna gång går dock väldigt mycket bättre då medicinen smakade frukt denna gång!

På Apoteket fick barnen varsin fin mössa!

I fredags var Tomas ledig så vi var hemma å njöt hela dagen tillsammans då Filip fick medicin i tid denna gång så han är pigg!

I lördags var det så fint väder så då var vi ute hela dagen underbart!


Bästa bebisfjun

Igår var vi hos min mormor och morfar på fm sen kom barnens farmor hit en sväng och sen barnens Moster❤️ 
Ha nu en underbar vecka med hopp om lite sol inför påsk!!

Kram Gika❤️





















Mormor M
2015-03-30 @ 16:24:19

Tack för alla fina bilder du skickar. Du är allt fotograf du.Allt är ju så gulligt<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0