Två veckor!

Två veckor har passerat i en väldans fart.
Vi börjar med vecka 16....!
Filip har varit på förskolan jag har försökt mig på träning i form av crosstrainern. Kanske inte de roligaste men lätt att använda nu när man är hemma med de små. Denna vecka blev de många promenader då vädret var toppen!
Farmor och farfars fina grav❤️
Skönt att ta en promenad till affären! 

Filip hade sin dopdag brukar inte bry mig om sånt å de blev inget mer än extra kos denna gång heller❤️
Kasta sten påväg hem från förskolan är ett måste!
Mellis är ett måste efter förskolan.
Elias hittar man lite varstans nu =)

Är man ledig mitt i veckan får man lite lyx fika och massa bus å lek!

Elias har haft sin första namnsdag och Tomas har varit ledig en dag! Filip har varit hos farmor och farfar å sovit så jag å Tomas passa på att se en film Beck-rum 305 den va bra tyckte jag! 
Innan vi hämta Filip i Furtan tog vi oss en timmes promenad skönt! 

Min älskade lillasyster har fyllt år Grattis till dig! Älskar dig till månen å tillbaka många gånger ❤️

Mamma pappa å syster va här å grilla på söndag! 


Vecka 17 =)
Började veckan med samtal på förskolan, de gick super å de va två mycket nöjda föräldrar som gick där ifrån.
Jag å syster va bjudna på lunch hos fastra, mums! Syster följde med å hämta Filip på förskolan sen en lycklig kille❤️

En mycket nöjd Filip följde sedan med moster till Berget med ett flyttlass!

På tisdag blev de träning å promenad med Annica på fm.

När vi hämtat Filip gick vi hem å gunga i de fina vädret❤️

I onsdags var vi i Arvika då Filip skulle till tandläkaren! 
Vi hjälpte Mostra å packa lite va i Stadsparken å på Sågudden en super härlig dag!

På kvällen gick stora flyttlasset så då blev de familjepizza i Brokerud!

I torsdags var Filip hos farmor å farfar då jag hjälpte syster med flyttstädning!

I fredags tog vi oss en promenad till MIN mormor och morfar Filip va så duktig å cykla hela vägen fram å tillbaka ca 2 km❤️

I lördags blev de mys med syster! Ni kanske undrar varför vi ses så ofta nu jo de är för att igår måndag flytta hon till Gotland!❤️
Mamma ta kort nu när jag ligger hos Elias❤️

På kvällen åkte vi till Furtan för att träffa Goa Kjell å Birgitta som va där!
I söndags var de dop för minsta kusinen Noah❤️


Hoppas på att de inte blir så länge till nästa bloggande =) ha en bra vecka de ska vi ha!! 

Kram Gika❤️




















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0