Ny vecka!

I torsdags var Filip på förskolan för första gången sen Elias kom, allt hade gått jättebra och han tyckte de va super kul =)
Jag och Elias var på BVC och vägde och mätte honom! Han hade gått upp 305g och växt 1,5 cm stora killen! När vi kom hem hämta vi Filip och åkte till affären å handla lite! Där träffa vi Morfar som sen följde med oss hem å lekt lite!!
På kvällen läste Filip reklam å han skulle ha glasögon på som pappa har!!


I fredags var jag å barnen i Charlottenberg på shopping med mamma å Moster! En härlig dag med många skratt =)

I lördags var jag på loppis i Edane handla lite men tyckte inte de va så mycket intressant denna gång! Dock skulle jag inte ha så mycket heller mer än regnställ till Filip å de fann jag ett nytt till bra pris perfekt! Sen köpte jag första julklappen till Filip ett par skidor =)
Träffa många fina vänner så de blev en lång fika med många skratt!!
Filip va å myste med Mormor och Morfar under tiden då Tomas jobba!
På em kom svärföräldrarna och Elvie hit då Elvie ej hade träffat Elias än!!

Igår var jag å Elias å träffa bästa Emma! Där bjöds de på fika och massa härliga skratt, Tack för allt vännen!

Känner mig mycket nöjd över att alla gravidkilona redan är borta efter dryga 2 veckor och jag kan ha mina vanliga kläder igen =) 
Gick ju bara upp 10 kg denna gång oxå samma som med Filip å hade turen denna gången oxå att kilona bara rasa av mig direkt! 
Känns skönt!!

Ha en bra vecka de ska vi ha! 
Kram Gika❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0