Helgen ♥

 
I helgen har det varit fullt upp fast kul såklart =)
Fredagkväll när jag kom från jobbet åkte vi på besök till min dagmamma som jag hade när jag var liten.
Där finns nämligen får å dessa har fått 6 lammungar så underbart söta!
Å ni som känner Filip vet ju att han ÄLSKAR får =)
Så det blev en underbar kväll!!
 
 
 
 
 
Lördagen bestod i 6-års kalas för mitt älskade gudbarn MOA, stort GRATTIS goa unge ♥
Sedan vidare på dop för en släkting från Norge, kul att ses å tack för ett fint dop och gott fika =)
Kvällen tillbringade vi här hemma på verandan med min älskade syster och en flaska vitt =)
 
Filip fick en kalaspåse hos Moa 
 
Glada å söta födelsedagsbarnet!!
 
Filip fick såklart fika och va mkt nöjd!!
 
 

Köpte en fin pyjamas till Filip♥
 
 
Söndagen gick i fika och mat och massa mys då det var MORSDAG!
Tänk att jag fick fira de i år igen och många år till såklart =)
Fick en ansikskräm jag önskat mig av mina älsklingar TACK♥
 
Fika hos mina föräldrar...
 
Pröva Mosters glasögon =)
 
Kusinmys och bus med Ellie!
 
Mys och lek med Farfar!
 
Kusin Colin gräver!
 
 
Tog ett litet kvällsbad....
 
I fredags kom paketet som vi beställt till vår lilla prins..
Ja ni ser ju själva vad han tyckte =)
 
 
 
 
Ha en underbar vecka!!
Kram Gika 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mam mom
2013-05-31 @ 19:53:53

Underbart!

Ida
2013-05-31 @ 19:57:11

Vilken fin helg! Å så kul att ni kom=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0