Visby!

Njuter av värme och sol här på Gotland =)
 
Igår var tempen i skuggan +31 de var lite för varmt men varför klaga när man hör att det kommit minst 40 mm regn hemma i värmland =) Till och med jag och älsklingen Tomas har badat i havet 2 ggr kan ju tillägga att igår var det INTE varmt men vi bada de svalka iaf!
Igår kväll spelade vi spel och jag har ont i magmusklerna sen då...haha så kul vi hade!
 
Idag har vi spenderat dagen i Visby och strosat runt såååå fint och gott.Dagen började med moln men vips så var himlen blå och solen kom med värme även idag underbart! Nu dricker jag ett glas rosé och tittar ner mot havet där solen glimmar så fint =) Går inte att beskriva så fint det är måste upplevas helt enkelt!
Vy från vår stuga =)
Mys med morfar!
Har man fastnat så har man =)
Kollar så att allt är på sin plats i "källaren"....
Jag och mitt får =)
 
Kram Gika♥
Ida
2013-06-27 @ 20:43:37

Ååååh vilka härliga kort! ser helt underbart ut!!

Angelica
2013-06-27 @ 21:07:13
URL: http://angelicajonangen.blogg.se

Ser så mysigt ut! Längtar tills vi ska dit :0) kramiz

Annie
2013-07-02 @ 10:40:40

Guuu så gött ni ser ut å ha det ♥ sötfilip ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0