Kalas!

Avslutade förra helgen med att fira svärfar som fyllde 65 år!
Blev mat på golfbanan i Edane, gott!



Under veckan har det varit lungt mkt jobb som vanligt annars har det inte hänt något direkt!

Igår var det Jössefröjda i Arvika stad och vi startade med en frukost på Nordells & deras goda räckmacka...Mums!



Sen gick vi runt och handla lite kläder till Älskling och ett par byxor till mig.
Innan vi åkte hem igen blev det lunch på Jennys med svärföräldrarna, Ella och Marianne & Owe, kul att få träffa dom =)

När vi kom hem gjorde vi pasta sallad och myste framför tv hela kvällen =)



Idag söndag började vi med 11 kaffe hos svärföräldrarna för att fira Ulla på morsdag, Grattis!

Vidare till Sågmon sen för att fira älskade "lilla" MOA som fyller 4 år idag, GRATTIS!!!



Väl hemma igen blev det till att rulla massa köttbullar, skönt att ha i frysen....



Å för ni som undrar varför jag inte ha grattat min egen mamma idag så beror det på att jag ska göra det imorgon med min älskade syster!! =)

I veckan hoppas jag på lite ledigt..det behövs faktiskt nu, tro det eller ej!

Ha det så skönt det ska jag ha!

Kram Gika ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0