Rullar på!

Ja då har det gått en vecka till och jag bloggar lite dåligt men ska försöka att bättra mig men jag lovar INGET =)

Förra helgen bakade jag och mamma bullar, det var inte igår så det var behövligt...Tack för hjälpen mamma!



I veckan har det varit jobb jobb och JOBB har inte orkat så mkt annat, trots att det bara är andra jobbveckan, men det flyter på iaf. Har tagit lite mer promenader i veckan men ryggen känns iaf och kvällarna har blivit lite lidande men men....

Nått vi gjort i veckan är att vi har satt upp lite lampor inne och ute, tänk att vi ÄNTLIGEN fått en utelampa, det har vi inte haft sen i oktober då vi började utbygget!



Igår köpte jag mig ännu en väska..säkert behövligt (not) men det är kul =)



Sen lite bebiskläder till min vän Therese´s nya familjemedlem...



Här myser vi jag och bebisen =)


Nu ska jag mysa med min älskade Tomas..ha en bra lördagkväll....



Kram Gika ♥
Angelica
2011-08-30 @ 09:14:08
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Det var en otroligt fin väska! ;0) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0