FÖRE & EFTER

Ja som sagt jag har inte klippt mig på väääldigt länge..kolla tillbaka i almenacan och hamna på den 14 JULI, det är inte konstigt att jag ser ut som F...N i håret...fick lite panik när vi ska ha kalas i helgen, så jag ringde Anna för att få en akut tid på kvällstid och det gick fint så i månags var det äntligen dax 27 veckor senare ;)

Ni får tycka va ni vill men jag tycker att det är sååå skönt!
=)
Tyvärr fann jag ingen jätte hemsk bild men det kan ju bero på att jag inte är lätt att fånga mig en bad hair day :)
Ni får iaf se LÄNGEN på håret..och min jäkla lugg som gjorde som den ville jämt!

Före:



Efter:

mam
2010-01-30 @ 18:39:09

Du passar bra i kort hår. Du har hår för kort, det märkte jag när du var liten. Du skall ha det rakt upp, eller? hahaha

Mostra
2010-01-30 @ 19:13:29

Vilken tuff brud :-)

Kicki
2010-01-31 @ 21:01:00

SNYGGT!!!!!!

Anna kan hon.

Angelica
2010-02-01 @ 09:53:04
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Du ska ha kort hår! Passar jättebra i det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0