Helg i sikte!

Jag är såååå TRÖTT...ska bli underbart gött med helg snart å det blir ingen fest för mig..orkar bara inte!

Idag har vi haft skogsdag på jobbet,det var ju en alldeles underbar dag att va ute i iaf ,så ni kan ju tänka er hur vi haft det....SOL....

I morse var det dax att skrapa rutan på bilen igen och det var verkligen kallt -2.6 grader, pju jag gillar verkligen INTE att det snart är vinter...vill inte! Till helgen är det Mârten i Arvika stad,får se om jag åker ner och shoppar nått..beror lite på vädret faktiskt!

Imorgon ska jag och min svägerska hitta på nått...och jag min dumma människa kom på att vi kan ju simma (hatar det egentligen) men va gör man inte för att träna lite & få träffs bara vi! Ska bli väldigt kul iaf!

På fredag blir det jobb,massage och sen ska jag iväg och oljespruta bilen...sen blir det nog bara lungt,tänkte åka och se på innebandy men vi får se...kanske får besök från Kärra istället mkt bättre! :)

Syster yster har det bra borta på Gran Canaria..skönt för henne.. :) saknar dig!

Ha en trevlig fortsatt kväll...............
mamzen
2009-09-30 @ 20:22:37

o va härligt du har det på jobbet o får vara ute i solskenet. jag har varit i karlstad på möte hela dagen. men tog en promenix när jag kom hem jättehärligt

Mostra
2009-09-30 @ 22:09:17

Ja tänk va det är fint på hösten. Idag har jag och mor på Nygård varit ute på promenad. Jätte härligt.

Men att skrapa rutor är inte kul det gjorde jag i morse efter nattjobb. Kramiz

Kristina
2009-10-01 @ 20:55:59

Kan ju ionte säga att jag saknar vädret..här är det mer än 25 g varmt!Men saknar ju dig! Läs bloggen:) PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0