Helg!

Jaha då har det gått en vecka till...snart är det jul...längtar faktiskt dit i år!!

Denna vecka har rullat på med jobbet har varit en liten "vilovecka" på jobbet mindre barn och mer tillfälle och mysa med dem =)

Igår var jag mamma & pappa och kolla på innbendy, det var en bra match av Msk. Var ju tvungen dit och säga hejdå till Putte som idag åker ner till Gran Canaria och min älskade syster..... ;)


Match...

När jag kom hem såg Tomas på Smala Sussie, så då såg jag oxå slutet..Pölsa är för rolig :)

Idag har vi varit och tänt ljus på kyrkogården i Brunskog och igår tände jag 2 på kyrkogården i Mangskog!!
Det är så mysigt å fint där nu när det är mörkt...


Kyrkogården i Mangskog igår kväll...


Kyrkogården i Brunskog...


Nu sitter jag och laddar för fest..ska till Marlene ska bli himla kul att få träffa nya människor =)

Ha en skön kväll..här kommer lite höstbilder från idag..








=) =) =)

mam
2009-10-31 @ 15:01:47

vi kolla också på pölsa igår han är kul. vi tänkte på kristina hon härmar honom jättebra. ha så kul ikväll

Fredrika
2009-10-31 @ 15:40:23
URL: http://gikasasja.blogg.se/

hihi ja d är hon skit bra på :) tack för de!!

Mostra
2009-11-03 @ 17:35:10

Rimfrost = Rattmuff på




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0