HELG!

I lördags kväll var vi som sagt bjudna till Brokerud på julbord.
Även mormor,morfar,syster & patrick var där så det var en riktig familjekväll med mkt god mat som mor & far stod för! Tack för en super kväll.....


Klädd för julbord :)


Det börja med glögg & pepperkaka


En del av den goda maten...


Jag & min älskade lillasyster

Igår var det äntligen 1:a Advent och min älskade fick äran och tända första ljuset =)



Sen på em skulle min älskling jobba så då for jag och min mamma in till stan och gick i affärer..å hjälp va folk, brukar det va så på skyltsöndagen...(var längesen sist för mig) :)
Vi var och fika på Cafe Cupe oxå..gött det blev kaffe & lussebulle...

När jag kom hem gjorde jag kycklinggryta och ris till kvällsmat och till det blev det Spansk fotboll (första gången för mig) men det klart jag måste se på Zlatan och det var ju tur jag gjorde =)

Sen blev det en Johan Falk film-National Target...fasen vilka bra filmer de kan verkligen rekomenderas...

Har nyss haft besök av Putte som ville bli klippt, så vad gör jag inte för min svåger.. :)
Nu blir det snart en kopp te och ev popcorn till Faddergalan på Tv4...

Ha en underbar kväll!!

Föresten här kommer ett kort på vårt hus i adventstider..


Å DU syster...lycka till på onsdag jag håller mina tummar & tår för dig!!!!

mormor
2009-11-30 @ 20:34:13

Det är så roligt när du skriver,man får reda på så mycket smått och gott. Du skriver så trevligt.

Fredrika
2009-11-30 @ 21:16:24

Tack för det mormor :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0