GRATTIS!!

Älskade MAMMA på morsdag......
Vi fira mamma igår vi så idag ska vi till svärmor under eftermiddagen. mamma fick en tavla från mig och syster en tavla som syster har målat, den är jätte fin! Duktig du syster!
Jag gjorde ett kort till henne jag =)
Älskade mamma

Igår kväll var vi hos goda vänner, de bjöd på grillat. Det var super gott och en underbart fin kväll, Tack A-K & Micael för god mat.
 Caroline & Per 

Anna-Karin & Micael

Har just haft besök av två små grann flickor, som kom hit med blommor till mig....jag skulle ju oxå ha nått idag fast jag inte är mamma tyckte dom, så jag fick blommor =) så söta så!!
Sånt uppskattas verkligen...

Nu ska jag nog försöka sätta mig i solen......ett litet tag iaf ;)



Just de ja tjejerna hade badat i mangen idag och det var 20 grader sa de...d gick fort!

Syster
2009-06-01 @ 12:31:47

Hoppas ni haft en bra helg..verkar så..puss på sig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0